Tuesday, February 19, 2013

Minu lemmik filmid.

Tervitus!

Minul ei ole ühte kindlat lemmik filmi, küll on aga mul filme mis mulle väga meeldivad.
Näiteks meeldib mulle "Patriot", "Kuninga kõne", "Roosa panter" ning "Taevane kuningriik".

"Patriot"
Patriot on ajalooline film mis jutustab Ameerika Iseseivsussõjast. Üks briti ohvitser tappis talupoja Benjamin Martin (Mel Gibson) poja ning Benjamin tahab talle kättemaksta. 

Mulle meeldib see film, sest see on huvitav ning ajalooline.






"Kuninga kõne"
"Kuninga kõne" on 2010. aastal valminud film, mille lavastas Tom Hooper. Peaosi mängivad Colin FirthGeoffrey Rush ja Helena Bonham CarterFilm räägib praeguse Briti kuninganna Elizabeth II isa George VI (filmi alguses prints Albert) troonilepääsemisest ja kõnedefektist jagusaamisest. Teda aitab austraalia logopeed Lionel Logue. Lõpuks suutiski George VI 1939. aasta septembris laitmatult sooritada raadioesinemise, milles Suurbritannia kuulutas sõja Saksamaale.

No comments:

Post a Comment