Tuesday, February 12, 2013

Andmekandjad.



Andmekandjad


  • Milliseid oled kasutanud? millised on sinu arvuti



Muidugi on minu arvutis kõvakettas. Mul on 1TB kõvakettas aga sellest on kasutatud ainult 200-300 GB. Veel on mul 4GB mälupulk, mida ma kasutan üpris vähe, sest see on mul koguaeg kadunud ja ma ei leia seda ülesse. CD või DVDsid kasutan ma väga minimaalselt.


  • Millised on sinu kogemused erinevate andmekandjatega? st kas on olnud probleeme mahuga, kiirusega, 

andmete säilimisega, leidmisega jne.

Minu vanal arvutil oli ainult 100GB kõvakettas ja sellest tuli alati puudus. Mälupulga mahust mul ei ole puudu tulnud, sest ma kasutan seda vähe ja väikeste asjade jaoks.


  • Milliseid andmeid oled andmekandjatele salvestanud? millised on olnud suuremad asjad, mida oled salvestanud?


Kõige suuremad asjad on kindlasti mängud. Kõige väiksemad on kirjad mida olen salvestanud. Muusika kogumid on päris suured võrreldes kirjadega.


.
(Minu Kõvaketas)

No comments:

Post a Comment